Saturday, July 19, 2008

Dah makin SyOk la PuLAk!!!!!!!!!!!!!!!!!

aku baru abis modul ni, arini modul story pasal kerjaya,well.............not bad,kitarang abis awal lum kol 11 lg dah blah!padahal sepatutnya abis kol 12.biasa la kitarag ni bukan boleh join modul lama2 nagantuk beb! honestly la kan,aku rasa kadang2 modul ni mengabihkan boreh jo.......... yo la, budak2 ni bukan ikhlas datang.............dah terpaksa klo x kena repeat sem dpn,eeeeeexnk laaaa...........tapi bla dpkpk balik, ado gak la pekdahnye..........yo la.....walau pn xkosentrate sepenuhnya ada la ckit2 imput yang masuk dari xde langsung...........tul takkkkkkkkk~~~~~~ape pun aku sebenarya boring ni.xtau nak buat ape.so, dah ada blog ni, bedal je la.aku dah makin syok la plak dok godam blog ni,walaupn xexpert ladi tapi....... boleh la............ tima kasih kt pn.aishah,klu x kerna dia xde la blog aku ni.maklumla buta it..sekarang dah pndi ckit asyik nak bka blog la plak!!!!!!!!!!!! k la kengkawan, aku dah ketandusan idea ni, nti aku mskkn artikel baru ek....kengkawan semua jgn x bca lak blog aku nih! penat aku tuleh tau!!!!!!!!!!!!k, chow dulu aaaaaaaaa.. muahhh.........!!

2 komen c-keet:

lincah_kadok said...

wakkk luuuuu.
dah la pilih no 8.hahaha

aiShaH said...

huhu.. wah makin advance nampak.. baguih